Friday, January 25, 2013

Testimoni 2


1). Bertukar Menjadi -Ultraman-

Selepas setengah hari mendengar ceramah dan table talk pasal Tricajus di Labis saya sudah amat keletihan, mata pun dah layu. Terfikir nak tidur sekejap sebelum memandu balik melalui jalan lama ke Muar, kira-kira 80km. Teringat tips dari penceramah kalau nak lebih power, minum TricaJus dengan air 100 plus saya pun cuba saja. Memang sedaplah, rasa teh 0 ais limau bergas. Sungguh tak sangka, tak sampai 10 minit badan rasa bertenaga semula dan mata pun segar. Terus memandu pulang tanpa rasa letih langsung. 

Kalau kebiasaannya situasi macam ni, sampai jer rumah terus terlentang tidur berjam-jam. Tapi kali ni tak boleh tidur pula, terus on komputer dan buat kerja. Bila malam masih susah nak tidur dan badan terus bertenaga, nafsu pula melonjak naik. Memang "selesailah" wife malam tu. Dia pun mengaku rasa lain dari yang biasa. Lepas tu boleh sambung borak pula lagi sampai jam 3 pagi dan esoknya bangun pagi segar macam biasa saja. memang hebat. Rugi kalau anda tak cuba. 

Sukeri Mohamed 
Muar, Johor.


2). Adik Kecik Jadi Alarm

Ma'am tu kawan saya bagi cuba Tricajus ni. siap dah bancuh dengan air 100 plus lagi. Orang dah bagi free, minum aje la. Ni bukan nak buat cerita tapi malam tu memang tak boleh tidur. Nak "projek" orang rumah pulak dah tidur. Saya rasa dalam 15 minit ada la "adik kecik" tu berdiri ajer. Tu baru kena sebungkus, kalau dua bungkus sangkut buah kelapa pun boleh. 

Biasa bangun pagi, handphone jadi alarm. Sekarang adik kecik pula yang jadi alarm. Malam bangun, pagi bangun, tengahari pun bangun.

Sufian 
Muar, Johor. 


3). Ni Dah Terbalik Pula Jadinya 

Satu hari tu saya beli satu paket Tricalus setelah diperkenalkan oleh rakan, tujuannya nak cuba merawat isteri saya yang mengalami masalah urat-urat timbul. 

Tanpa banyak cerita dia minum saja, lagi pun rasanya memang sedap berperisa teh 0 limau tapi bila malam lain pula ceritanya. Biasanya saya yang "belasah" dia tapi kali ni dia pula yang "kerjakan" saya. Perghh.. berpeluh saya dibuatnya.

Zul 
Labis, Johor 


4). Umur 70 Tahun Tapi Tenaga Orang Muda

Umur pakcik dah 70 lebih tapi dah kerana jodoh dapatlah beristeri muda. Isteri pakcik berusia awal 40-an. Umur macam ni lazimnya memanglah kena struggle sikit dalam bab nafkah batin. 

Kebetulan seorang kawan jual 1 paket Tricalus pada pakcik, mulanya berat rasa nak beli tapi cuba ajelah dulu. Fuhh.. lepas tu pakcik jadi lebih "power" dan isteri pakcik pun senyum saja. 
Memang hebat produk ni. lepas tu terus order 2 kotak lagi. 

Pak Ya 
Labis, Johor 


5). Dad Seminggu Sekali Jadi Satu Malam Dua 

Hubungan "intim suami isteri" kami biasanya seminggu sekali jer, lebih-lebih pun dua atau tiga kali seminggu. Tetapi satu malam tu lepas minum Tricajus ni, boleh jalan 2 round pulak. Fuyyo.. memang hebat Tricalus ni. 

Abu Bakar 
Labis, Johor 


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...